The Walking Dead Season 10 Comic-Con Trailer

NHẬN XÉT

  1. Emily Mathews

    Emily Mathews12 giờ trước

    Fucking BADASS Daryl! Toe to toe!

  2. 2 0

    2 012 giờ trước

    Neegan bout to teach michone how to out bad guy the bad guy

  3. 2 0

    2 012 giờ trước

    Im speechless.

  4. KobeyFTW

    KobeyFTW12 giờ trước

    Carol said "Bitch has to die" When Carol wants a bitch dead she gets that shit done whether it's one person or five no fucks given as long as the threat is exterminated.

  5. absolutless

    absolutless17 giờ trước

    Yeah .... nah. They killed off most of the characters I liked.

  6. 1 Deadzhot 1

    1 Deadzhot 123 giờ trước

    Can't lie this season looks boring

  7. Masturbating Kitten

    Masturbating KittenNgày trước

    Idc how the season goes/ends, but god damn negan better do a heckin good decapitation to a specific someone...

  8. OB1 Kenobi

    OB1 KenobiNgày trước

    I want rick grimes back

  9. lieurple

    lieurpleNgày trước

    17 seconds beginning of horse noise is Negan whistle

  10. Sado 22

    Sado 22Ngày trước

    Who's looking forward to some more Negan? *leans*

  11. rigoagui

    rigoaguiNgày trước

    The Walking Dead died with Shane years ago.

  12. Scott Boa

    Scott BoaNgày trước

    Please tell me that Alpha is the new Glenn. I hope she meets Lucille.

  13. MalvinGamerPoni

    MalvinGamerPoniNgày trước

    Who else is curious on who the black chick with Lucille at the end is? Cause there's alpha, and beta. I feel like she maybe omega. I hope so cause we need a bigger threat than beta, which is omega.

  14. Alex Alanis

    Alex AlanisNgày trước

    The same thing over and over

  15. LunarIsLost

    LunarIsLostNgày trước

    Did I really just see a freaking zombie turtle? You’re joking.

  16. Parris Johnson

    Parris JohnsonNgày trước

    Wtff I have missed!?! I thought Michonne was with Rick in life and "death" ,,and Ezekiel was with Carol 😱😱!!!! # they lost me at season 7! # why Glen 😔🙏 # where is Rick grimes? #Carl left the show high and dry! # I miss old walking dead! # if they think about hurting Daryl I swear.....

  17. Support Guy And His M249

    Support Guy And His M249Ngày trước

    Michonne with Lucile? That’s like Negan with Michonne’s sword... in other words, it doesn’t belong

  18. BbNolga Perez

    BbNolga Perez2 ngày trước

    Wisest words I've ever heard on TWD: If you don't protect what belongs to you than sooner or later it belongs to someone else-Negan Also* Kill or be killed... Or die and kill-The Governor

  19. Stephen Murphy

    Stephen Murphy2 ngày trước

    Just kill the bald sociopath psychopath woman stop dragging it out. Ohhhh She's scary cause She's blad.....no She's not it's become comedy once again the writing boggs down with ridiculous character's .....

  20. Extendo Clip

    Extendo Clip2 ngày trước

    BRO SO HYPED

  21. FANG

    FANG2 ngày trước

    1:50 Correctamundo. Wrap it up already. You fuking bastards hfigutb. Fvyb gv

  22. Mardrae Veal

    Mardrae Veal2 ngày trước

    Michonne giving Lucille back to negan look like shit finna b wild

  23. Ghost Burgers

    Ghost Burgers2 ngày trước

    This doesn't make sense, i thought that the show had ended.

  24. Ghost Burgers

    Ghost Burgers2 ngày trước

    @hermione granger yeah I don't watch game of thrones and that's also the reason why I gave up on JoJo's bizarre adventure.

  25. hermione granger

    hermione granger2 ngày trước

    Ghost Burgers too much investment why because there to much season btw game of thrones has 8 seasons and each episode is 50 minutes and beyond so you didn’t watch games of thrones either because of that reason ?

  26. Ghost Burgers

    Ghost Burgers2 ngày trước

    @hermione granger I'm glad people like it. That's just too much investment for me.

  27. hermione granger

    hermione granger2 ngày trước

    Ghost Burgers well it didn’t because there’s still people who watch it and btw with season 9 that was amazing if I don’t say the best of a long time so yeah the show is still on because of that reason

  28. Ben Morgan

    Ben Morgan2 ngày trước

    Remember when this show was about a small group of people trying to survive against zombies? Good times.

  29. Briana Hackney

    Briana Hackney2 ngày trước

    Finally get actually excited for season 10 and then see michonne pulling this crap and I’m sad 😂😂😂 what if rick were to just pull up rn ??

  30. Vito 99

    Vito 992 ngày trước

    Rick grimes come back please

  31. SamuelPiece

    SamuelPiece2 ngày trước

    *The Walking Dead: Endgame*

  32. Van Allen

    Van Allen2 ngày trước

    I just went and got my shittin’ pants out the drawer. I have a feelin’ I’mma be needin’ ‘em come October. Follow me on Twitter @GrProject43X - Van Allen Fiction.

  33. Carlos36

    Carlos362 ngày trước

    This shit is played out

  34. hermione granger

    hermione granger2 ngày trước

    Carlos36 well it’s based on a comic book so everything you see already happened in the comics btw the comics ended like 2 months ago with old man Carl so judging by that the show will end somewhere in season 12 or 13

  35. Donyia Lovell

    Donyia Lovell3 ngày trước

    Daryl will smash Connie mark my words... So much for blue balls lol

  36. Snowy King

    Snowy King3 ngày trước

    PLEASE PUT ALL THE SEASONS IN NETFLIX 😭.Because we don’t have cable because the cable cost A LOT so please put all the seasons in Netflix if you do thank you.

  37. past your bed time nick

    past your bed time nick2 ngày trước

    @Marcus Huntsinger www9.fmovies.to/ is a good website, it has alot of ads.

  38. Marcus Huntsinger

    Marcus Huntsinger2 ngày trước

    Snowy King season 9 comes out September 1st, but it’s also free right now on AMCs website and app.

  39. Jonas Drives

    Jonas Drives3 ngày trước

    Bruh im still waiting for Netflix to add season 9

  40. Lynda Tino

    Lynda Tino3 ngày trước

    Michonne and Ezekiel’s park was the biggest WTF moment I’ve seen in a trailer 💀💀💀💀💀💀

  41. CRAZY Survivor Fanatic

    CRAZY Survivor Fanatic3 ngày trước

    Imagine if Rick made a shocking appearance

  42. Rebecca Grace

    Rebecca Grace3 ngày trước

    Besfrand

  43. Lucas the Lemur

    Lucas the Lemur3 ngày trước

    HOLY SHIT Michonne with Lucile at the end! :o

  44. The Punisher

    The Punisher3 ngày trước

    The pirate dead

  45. Linkthehero5555 Plays

    Linkthehero5555 Plays3 ngày trước

    "Peanut Butter!" "Meet Jelly!"

  46. Stephan Lasley

    Stephan Lasley3 ngày trước

    Yeah the show is kinda oof. I finished the last comic the day of its release and realized just how bad the show has become. It’s sad how bad it is. I liked the aged Carl story that they went with in the comics and I can already tell what role I believe the name is Aaron(edit, apparently I didn’t know the name, I put Alex before, whoops) will play and it’s the shoe in for rick(if you don’t believe me then read up, if you do then you know what I’m talking about... hopefully)

  47. Not Yet

    Not Yet3 ngày trước

    Michonne and Ezekiel? Yeahhhh NO.

  48. kingmetroplex

    kingmetroplex3 ngày trước

    vireporter.net/v/video-JDgeqPgWedg.html check out my walking dead make up

  49. Brandon Figueroa

    Brandon Figueroa4 ngày trước

    Is Megan dead? I haven't watched since Rick left. Why would he leave his daughter??

  50. Brandon Figueroa

    Brandon Figueroa3 ngày trước

    Sorry... I meant maggie

  51. KillerHax

    KillerHax3 ngày trước

    He's literally in the trailer Negan is not dead.

  52. Xploding Sushi

    Xploding Sushi4 ngày trước

    This show just isn’t the same anymore after they killed off Carl there was no need to go on. It also made rick loose his purpose hence why he left the show. This show used to be great but it sadly fell way the hell off

  53. chris882211

    chris8822114 ngày trước

    Yes.. they should not have killed of Carl! Dumb choice!..

  54. Dead pool Man vlogs

    Dead pool Man vlogs4 ngày trước

    Who can't wait for this season

  55. GEO ARNAOUDOV

    GEO ARNAOUDOV4 ngày trước

    Walking dead season 4847748493 coming soon !

  56. Steam Juggler

    Steam Juggler4 ngày trước

    Revival from the walking dead

  57. SCrawford

    SCrawford4 ngày trước

    This looks like shit

  58. Keith Baker

    Keith Baker4 ngày trước

    Cap: I can do this all day Eugene: I CAN GO ALL NIGHT

  59. Toyotca

    Toyotca4 ngày trước

    Remember when the walking dead was good

  60. Toyotca

    Toyotca3 ngày trước

    I know right have a good day

  61. chris882211

    chris8822114 ngày trước

    It has been on for now will be the 10th season.. Can never go back to when it was great.. Will still watch this season though

  62. Brii Kenzo

    Brii Kenzo4 ngày trước

    the show went to hell i miss the old eisodes they killed off too many originals, they need to come back some way n somehow bc they dragging it now .

  63. Snintedo 2

    Snintedo 24 ngày trước

    gotta get my tv going cant miss this

  64. Ktap 11th region

    Ktap 11th region5 ngày trước

    looks like its going to be rock n roll this october!! 👊👊👊👊

  65. The Cosa nostra creed

    The Cosa nostra creed5 ngày trước

    Just end it

  66. MasterDJlego

    MasterDJlego5 ngày trước

    Negan needs to behead The HOE!

  67. Damian Aviles

    Damian Aviles5 ngày trước

    Let Negan stay alive please

  68. Clarkexedits

    Clarkexedits5 ngày trước

    This legit isn’t about anything zombie related anymore. Wtf.

  69. LiveWire134679

    LiveWire1346795 ngày trước

    Remember when Walking Dead had was about zombies and wasn't a glorified soap opera?

  70. AlanGalaxy 4

    AlanGalaxy 44 ngày trước

    Ok so ?

  71. Dark Nite

    Dark Nite5 ngày trước

    Season 15 Alpha becomes an Ally to help fight a greater enemy and gets back her mask after 10 years in a jail cell...and is best friends with Michoans son... lol 🤣 Jk...I know the faith of Alpha...

  72. Green Bird Box

    Green Bird Box5 ngày trước

    Yeah nah I think I’m done with this series was good while it lasted

  73. ThatGuyOverThere BC

    ThatGuyOverThere BC5 ngày trước

    TWD 😍

  74. Deidre Green

    Deidre Green5 ngày trước

    Africa, please don't get involved with the famous people in America. Y'all will be dead somewhere. Please children listen. I would never tell you a lie.

  75. Deidre Green

    Deidre Green5 ngày trước

    Just work and raise money

  76. UnsourcedAspect

    UnsourcedAspect5 ngày trước

    i just randomly remembered this show, I thought it was over. after glen I soon stopped watching.

  77. Dave Sackenheim

    Dave Sackenheim5 ngày trước

    Wow it's nice to see that this movie series has retained all of the things and the stupid mistakes the lost it all of its viewers not worth the time it took to watch this trailer because it's the same s*** that killed the series

  78. Orlando Preston

    Orlando Preston5 ngày trước

    Which is?

  79. The Fast Squirrel

    The Fast Squirrel5 ngày trước

    They should just end the walking dead with a movie thats called the end of the dead walker cuase it it kinda getting boring i gave up after season 6 once the season ended

  80. The Fast Squirrel

    The Fast Squirrel5 ngày trước

    They should just end the walking dead on seasson 11 cuase Daryl the only one keeping this show alive and even him seem like hes getting tired of the show slowly idk my opinion

  81. Kasen

    Kasen5 ngày trước

    "PeANuT BuTtEr MeEt JelLy"

  82. Albin Nilsson

    Albin Nilsson5 ngày trước

    Why is this channel's videos only available in America? I had to use my VPN to bypass by connecting to a server in the united states.

  83. shan r

    shan r5 ngày trước

    I haven't watched in nearly three years, but this actually makes me want to see what I've been missing.

  84. Mikel Limas

    Mikel Limas6 ngày trước

    Plot twist: Carol is the walker in the first shot... she didn’t make it across the ocean

  85. DR W

    DR W6 ngày trước

    Take a que from game of thrones and understand when ur trash please?!

  86. Jackso Attackso

    Jackso Attackso5 ngày trước

    DR W complain somewhere else kid

  87. JerseyManShaggy

    JerseyManShaggy6 ngày trước

    Michonne is gonna give Lucille back to Negan! I'm calling it now

  88. AJay Make'N IT HaPPen

    AJay Make'N IT HaPPen6 ngày trước

    I can't wait

  89. CID_ Driftyy

    CID_ Driftyy6 ngày trước

    This ain't nothing like the old walking dead but I still love it I hope Andrew Lincoln comes back one day and shit can reunite

  90. Shaun Morin

    Shaun Morin6 ngày trước

    Lost interest. Still have zero interest to watch season 9. They lost me. Never coming back.

  91. Vincent James

    Vincent James5 ngày trước

    Just get to the 2nd to last episode. All I can say is holy shit. Episode had me shook

  92. Scott Dean

    Scott Dean6 ngày trước

    Cool

  93. Lon mc

    Lon mc6 ngày trước

    TWD is ironically like a zombie, it died years ago but just keeps going on

  94. Orlando Preston

    Orlando Preston5 ngày trước

    It never "died" to begin with. It's still one of the most watched shows ever.

  95. Isaic Espinoza

    Isaic Espinoza6 ngày trước

    I heard mostly negan and why is Michonne whith mop head

  96. late night wizard !

    late night wizard !6 ngày trước

    Did darryl get laid yet???

  97. Orlando Preston

    Orlando Preston5 ngày trước

    No.

  98. late night wizard !

    late night wizard !6 ngày trước

    I stopped watching this show a few years back. I'm surprised people still watch it!! Wow

  99. Aaron Fleece

    Aaron Fleece6 ngày trước

    There was a lesbian scene